English for business communication: a modular short course on socialising, telephoning, presentations, meetings, negotiations
2. -
New York:
Cambridge University Press,
2003
tiếng anh chuyên ngành, tiếng Anh thương mại, kinh doanh
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
English for Business Communication - A modular short course on socialising, telephoning, presentations, meetings, negotiations - is a short course for managers to improve their coomunicative ability. The course has a modular approach, focuses on listening and speaking, contains realistic communication activities and self study pages for all 15 units: building a relationship; culture and entertainment; could I leave a messeage; good to hear from you again; unfortunately there’s a problem; planning and getting started; image, impact and making an impression; the middle of the presentation; the end is near … this is the end; making meetings effective; sorry to interrupt, but …; what do you mean by …; know what you want; getting what you can; not getting what you don’t want.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
1 |
Kho 1 |
Tầng trệt |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
100015726 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |