Learning strategies in second language acquisition
1. -
Cambridge; New York:
Cambridge University Press,
1990
giảng dạy tiếng anh, English language
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
O'Malley and Chamot review the literature on learning strategies and present instructional models for learning strategy training that teachers can apply to their own classes. The material is based on current research in second language acquisition and cognitive theory. This book will be of interest to applied linguists, educational researchers, teacher trainers, course designers, and language teachers who wish to apply research findings to their classroom situations and help students become more effective and independent learners.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200002278 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |