Personalizing language learning
1. -
Cambridge; New York:
Cambridge University Press,
2000
language learning, English language, tiếng Anh
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Personalising Language Learning provides guidance and practical activities for teachers who are looking for ways to make the language learning experience more person-based. Taking the learner as the starting point for all language work, the book presents a range of ready-to-use materials which draw on the personal experiences, thoughts, feelings and opinions of the learner. The activities provide opportunities for learners to experience personally-meaningful content and to think about themselves in the target language. Thus learning a language becomes a means of exploring and articulating the self. These user-friendly materials will appeal to all teachers looking for alternatives to the often rather detached content of many text-based learning materials.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200002273 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |