Essentials of marketing: a marketing strategy planning approach

Ký hiệu xếp giá
658.8 P455
Dewey
658.8
Xuất bản
12. - New York: McGraw-Hill/Irwin, 2010
Mô tả
691tr ; 28 cm
ISBN
9780073404813
Ngôn ngữ
Anh
Loại tư liệu
Sách
Từ khóa
e-commerce, Internet
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Built around the authors' seminal 4Ps (Product, Price, Place, Promotion) framework, Essentials of Marketing, 12/e, is revised to integrate new concepts and timely examples. Unfolding trends are covered, including multi-channel marketing, customer equity, customer-initiated interactive communications, ethical issues, and more.
Thông tin lưu trữ
Mã kho Tên kho Vị trí Tổng số bản
Kho 2  Tầng 1 
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt Còn/thất lạc Tình trạng Mã độc giả Họ tên Hạn trả
200002174  Còn  Rỗi          
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên Họ tên Ngày đăng ký Ngày hết hạn
Đang xem: 4198