Marketing: an introduction

Ký hiệu xếp giá
658.8 A735
Dewey
658.8
Xuất bản
8. - New York: Pearson/Prentice Hall, 2006
Mô tả
122tr ; 28 cm
ISBN
0131865919
Ngôn ngữ
Anh
Loại tư liệu
Sách
Từ khóa
Marketing, Customer, Sell,
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
The new edition is an even more effective text than its predecessors: it is complete, easy to manage, and explains how marketing affects the big picture in business and influences specific company divisions like accounting, information technologies, finance, operations, and human resources. Updated to present the latest marketing thinking, it builds upon a framework which positions marketing as the art and science of creating value for customers in order to capture value from customers in return. An excellent resource and tool for those employed in the field of marketing and sales; especially helpful for employees of global companies.
Thông tin lưu trữ
Mã kho Tên kho Vị trí Tổng số bản
Kho 2  Tầng 1 
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt Còn/thất lạc Tình trạng Mã độc giả Họ tên Hạn trả
200002192  Còn  Rỗi          
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên Họ tên Ngày đăng ký Ngày hết hạn
Đang xem: 9447