Marketing: an introduction
8. -
New York:
Pearson/Prentice Hall,
2006
Marketing, Customer, Sell,
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
The new edition is an even more effective text than its predecessors: it is complete, easy to manage, and explains how marketing affects the big picture in business and influences specific company divisions like accounting, information technologies, finance, operations, and human resources. Updated to present the latest marketing thinking, it builds upon a framework which positions marketing as the art and science of creating value for customers in order to capture value from customers in return. An excellent resource and tool for those employed in the field of marketing and sales; especially helpful for employees of global companies.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200002192 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |