Communicating at work: strategies for success in business and the professions
11. -
New York:
McGraw-Hill,
2013
business communication, working in groups
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
This book enhances the strategic approach, real-world practicality, and reader-friendly voice that have made this text the market leader for three decades. On every page, students learn how to communicate in ways that enhance their own career success and help their organization operate effectively. This edition retains a strong emphasis on ethical communication and cultural diversity, discussions of evolving communication technologies, and self-assessment tools - while incorporating important updates and ground-breaking digital teaching and learning tools to help students better connect to the course material and apply it to real world business situations.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
1 |
Kho 1 |
Tầng trệt |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200002211 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |