Marketing communications in tourism and hospitality: concepts, strategies and cases
1. -
Amsterdam; London:
Butterworth-Heinemann,
2009
du lịch, khách sạn, tiếp thị
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: positioning marketing communications for tourism and hospitality; communications theory and applications; the marketing communications environment; consumer roles in marketing communications; marketing communications and organisational strategy; segmentation, targeting and positioning; marketing communications planning; advertising strategies for tourism and hospitality; other communication strategies; interactive and e-communications issues and strategies; conclusions and future issues in marketing communications
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200002316 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |