Rural tourism and enterprise: management, marketing and sustainability
Boston, Ma:
CAB International,
2017
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: Rural enterprise business development: the developed world context -- Selling to consumers -- Sustainability, CSR and ethics : developed economies perspective -- Community engagement and rural tourism enterprise -- Social enterprise and the rural landscape -- The rural business environment in developing economies -- Marketing and communications and rural business in developing countries -- Consumers and rural tourism in developing economies -- Sustainability and ethics in rural business and tourism in the developing world -- Community engagement, rural institutions and rural tourism business in developing countries -- Challenges and strategies for rural business operations in developed and developing economies -- Developing and growing knowledge within rural tourism enterprises -- Collaborate to innovate: challenges and strategies for rural business to innovate -- Strategies for rural business growth -- Opportunities for growth: the rural tourism policy and planning perspective -- Conclusion.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
3 |
Kho 3 |
Cơ sở 3 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
300001230 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |