English for business studies: a course for business studies and economics students. Student's book
2. -
Cambridge:
Cambridge University Press,
2002
tiếng Anh kinh doanh, thành ngữ
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: 1. The Three Sectors of the Economy 2. Management 3. Company Structure 4. Work and Motivation 5. Management and Cultural Diversity 6. Recruitment 7. Labor Relations 8. Production 9. Products 10. Marketing 11. Advertising 12. Promotional Tools 13. Accounting and Financial Statements 14. Banking 15. Stocks and Shares 16. Bonds 17. Futures and Derivatives 18. Market Structure and Competition 19. Takeovers, Mergers and Buyouts 20. Efficiency and Employment 21. Business Ethics 22. The Role of Government 23. Central Banking, Money, and Taxation 24. Exchange Rates 25. The Business Cycle 26. Keynesianism and Monetarism 27. International Trade 28. Economics and Ecology 29. Information Technology and Electronic Commerce 30. Entrepreneurs and Venture Capital Appendix and Bibliography Language Reference Glossary
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000741 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |