Global marketing: foreign entry, local marketing, and global management
2. -
Boston:
McGraw-Hill,
2000
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: Part one FUNDAMENTALS: Globalizing markreting; Global competitive analysis; Global cultural analysis; Part two FOREIGN ENTRY: Global market research; Export expansion; Licensing, strategic alliances; Part three GLOABAL MARKETING: Local marketing; Local marketing in mature; Local marketing in new growth markets; Local marketing in emerging markets; Part four GLOABAL MANAGEMENT: Global segmenttation and positioning; Gloabal products and services; Gloabal pricing; Global distribution; Goabal advertising; Global promotion, direct marketing, and personal selling; Organzing for global marketing; The future of global marketing.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000559 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |