Business objects: the complete reference
1. -
New York:
McGraw-Hill/Osborne,
2003
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
THIS BOOK INCLUDES: Part 1: GETTING READY FOR BUSINESS OBJECTS: Introduction to business intelligence; Goals of deploying businessojects; Segmenting your users; Marketing businessojects Part 2: A BETTER UNIVERSE: Universe principles; UndersUsing designer to build a basic universe; Universe joins; Classes and objects; List of values; Advanced objects; Multidimentional analysis; Incorporating supervisor settings into the universe design; Design principles: Where to put the intelligence; Minimizing universe maintenance; Almost there Part 3: REPORTING WITH BUSINESSOBJECTS: Introduction to reporting; report and chart formatting; Analyzing the data: the slice and dice panel; Exploring the data: multidimensional anlysis; Accessing new data; Creating a new query; Complex queries; WebIntelligence; WebIntelligence version 6.0
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000570 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |