Harvard business essentials: marketer’s toolkit: the 10 strategies you need to succeed
1. -
Boston, Mass.:
Harvard Business School Press,
2006
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
This book is about marketing, covering its foundation concepts as well its more challenging contemporary issues, such as online and global marketing. If you are new to this subject -perhaps as an engineer, a salesperson, a product developer, or a technical professional taking on management reponsibilities - Manager's Toolkit will familiarize you with concepts you need to understand.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000081 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |