Business marketing: connecting strategy, relationships, and learning
4. -
New York:
McGraw-Hill/Irwin,
2008
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
This book, we had several goals: Expand the coverage of services; Give students a glimpse of who does marketing; Focus students on consideration of ethics; Incorporate more international or global examples and topics; Update pedagogical features; New cases.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000064 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |