The manager’s guide to rewards
1. -
New York:
American Management Association,
2007
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: Why this book is important?; Emsuring an ROI on your rawards programs; The link between rewards and business objectives; Performance measures that motivate; Getting employee commitment with "Total rewards"; Putting a price tag on work; Base salary management: Building the Foundation; Reinforcing Results with Variable pay; The hidden value of benefits; Remembering the Management in Performance Management; A (Career) Path to Employee satisfaction and business success; The importance of communications; Recognition: The most meaningful reward?.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000073 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |