Highly recommended: English for the hotel and catering industry. Student's book
New ed. -
Oxford:
Oxford University Press,
2004
tiếng Anh chuyên ngành, khách sạn
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
Contents: Taking phone calls; Giving information; taking restaurant bookings; Giving polite explanations; Receiving Guests; Serving in the bar; Instructions; Taking a food order; Desserts and cheese; Talking about wine; Dealing with requests; Describing dishes; Dealing with complaints; Jobs and workplaces; Explaining and instructing; Taking telephone requests; Taking difficult phone calls; Health and safety at work; Giving directions outside; Facilities for the business traveller; Ordering help and advice; Dealing with problams; Paying bills; Payment queries; Applying for a job; The interview.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200000951 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |