The lead ladder: turn strangers into clients, one step at a time
1. -
New York:
McGraw-Hill,
2007
Download
Đăng ký mượn sách
Đánh dấu
This book includes: Client goals: how many appointments and leads will you need; Targeting your market: you can't be everything to everybody; The offer: identifying the right prospects; Advertising: where and how to market the offer; The database: the future of your business; Follow-up: Turning strangers into clients; The Success story; Applying the lead ladder to your specific situation; Creating your marketing plan step-by-step.
Thông tin lưu trữ
Mã kho |
Tên kho |
Vị trí |
Tổng số bản |
2 |
Kho 2 |
Tầng 1 |
1 |
Thông tin lưu hành
Số đăng ký cá biệt |
Còn/thất lạc |
Tình trạng |
Mã độc giả |
Họ tên |
Hạn trả |
200001152 |
Còn |
Rỗi |
|
|
|
Danh sách độc giả đăng ký mượn sách
Mã sinh viên |
Họ tên |
Ngày đăng ký |
Ngày hết hạn |