Thư viện Lạc Hồng
Tài liệu được tìm trên toàn bộ hệ thống
129 tài liệu được tìm thấy
Ký hiệu xếp giá: 658.8W429
Contents: Jumping into the Water: Simple Scenarios; Is This Business for You?; Setting up Your Business; Beginning with a Buyer; Choosing Products and Suppliers; Marketing in the United States and...
Ký hiệu xếp giá: 658.848J65
Contents: Part one FUNDAMENTALS: Globalizing markreting; Global competitive analysis; Global cultural analysis; Part two FOREIGN ENTRY: Global market research; Export expansion; Licensing,...
Ký hiệu xếp giá: 658.848B816
Contents: International trade; Advantages of trading overseas and the role of the export and shipping office; Characteristics of international transport modes: 1; Characteristics of international...
Ký hiệu xếp giá: 658.8O5846
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Cung cấp 100 ý tưởng tiếp thị từ những công ty có thực - những ý tưởng đã được thử nghiệm và kiểm chứng - giúp kích thích suy nghĩ và có thể ứng dụng với hầu hết doanh nghiệp: tặng sản phẩm, khiêu...
Ký hiệu xếp giá: 658.TK
Chương I: Cơ cấu kinh doanh của doanh nghiệp Chương II: Thế nào là sách lược kinh doanh Chương III: TÌm hiểu tổ chức kinh doanh Chương IV: Những phương pháp quản lý CHương V: Cách quản lý công việc...
Ký hiệu xếp giá: 332.45S9515
Contents: Trading Foreign Exchange: A changing Market in a Changing World; Some Basic Concepts: Foreign Exchange, the Foreign Exchange Rate, Payment and Settlement Systems; Structure of the Foreign...
Ký hiệu xếp giá: 658.8R523
Contents: Marketing in the 2000s and Beyond ; Research, Markets, and Consumer Behavior ; Developing and Implementing Marketing Strategies; Global Marketing.
Ký hiệu xếp giá: 658.8P455
Brief contents: marketing's value to consumers, firms, and society; marketing strategy planning; evaluating opportunities in the changing marketing environment; focusing marketing strategy with...
Ký hiệu xếp giá: 658.8342N766
Contents: Chapter 1: what is consumer behaviour? Chapter 2: ethnic, religious and group influences, Chapter 3: class, age and gender influences, Chapter 4: consumer motivation, perception and...
Ký hiệu xếp giá: 658.872S5413
Contents: the digital media revolution, search marketing, e-commerce and e-branding, advertising on the web, the social web, online applications and mobile marketing, measurement and analytics,...
Đang xem: 1121