This book includes: The purposes of puplic relations; How public relations; How puplic relations deals with problems and opportunities; Employee relations; Community relations; Investor relations;...
Contents: investigating health services and health: the scope of research, the philosophy, theory and practice of research, quantitative research: sampling and research methods, the tools of...
Cuốn sách là những câu chuyện về các thảm họa trong lĩnh vực PR, qua đó sách đưa ra cái nhìn bên trong về nguyên nhân cũng như hậu quả của các thảm họa này. Cuối mỗi câu chuyện là bài học kinh nghiệm...
Cuốn sách bao gồm những hướng dẫn cụ thể đề cập đến các khía cạnh chính trong công tác PR, từ kỹ năng quan hệ với giới báo chí, truyền thông,kỹ năng tổ chức sự kiện, đến phương pháp thiết kế tài liệu...
Brief Contents: Concepts and Techniques for Crafting and Executing Strategy; Case: Crafting Strategy in Single - Business Companies, Crafting Strategy in Diversified Companies, Executing Strategy and...
Contents: Choose Profit over Market Share; Learn to Complete Peacefully; Change the Way You Form Your Assumptions; Use Internal Data to Find Profit Opportunities; Uncover Preferences and Willingness...
This book includes: Learning from Toyota; Why Does Your Company Exit?; Creating Learn Processes Throughout Your Enterprise;Develop Exceptional People and Partners; And Root Cause Problem Solving for...
New opportunities for marketing and public relations -- New challenges facing marketing and public relations -- Measuring public relations programming -- Setting meaningful and measurable public...
Mục lục Chương I: Tiêu chuẩn truyền hình số Chương II: Truyền hình multmedia CHương III: Set- top- box CHương IV: STB-EEPROM và SERVER Chương V: Truyền hình chất lượng nâng cao và STB Chương VI: STB...
1. Cơ sở về truyền hình tương tự 2. Video và Audio số 3. Phân phối tín hệu Bit - nối tiếp và ghép kênh dữ liệu 4. Nén tín hiệu Video và Audio số 5. Truyền hình Multimedia 6. Truyền hình số có độ phân...