Thư viện Lạc Hồng
Tài liệu được tìm trên toàn bộ hệ thống
109 tài liệu được tìm thấy
Ký hiệu xếp giá: 658.85 S298
This book includes: Client goals: how many appointments and leads will you need; Targeting your market: you can't be everything to everybody; The offer: identifying the right prospects; Advertising:...
Ký hiệu xếp giá: 658. TK
Chương I: Cơ cấu kinh doanh của doanh nghiệp Chương II: Thế nào là sách lược kinh doanh Chương III: TÌm hiểu tổ chức kinh doanh Chương IV: Những phương pháp quản lý CHương V: Cách quản lý công việc...
Ký hiệu xếp giá: 332.45 S9515
Contents: Trading Foreign Exchange: A changing Market in a Changing World; Some Basic Concepts: Foreign Exchange, the Foreign Exchange Rate, Payment and Settlement Systems; Structure of the Foreign...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 R523
Contents: Marketing in the 2000s and Beyond ; Research, Markets, and Consumer Behavior ; Developing and Implementing Marketing Strategies; Global Marketing.
Ký hiệu xếp giá: 658.8 P455
Brief contents: marketing's value to consumers, firms, and society; marketing strategy planning; evaluating opportunities in the changing marketing environment; focusing marketing strategy with...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 W429
Contents: Jumping into the Water: Simple Scenarios; Is This Business for You?; Setting up Your Business; Beginning with a Buyer; Choosing Products and Suppliers; Marketing in the United States and...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 A547
Contents: Introduction and Overview; Understanding Value; Creating Value; Delivering Value
Ký hiệu xếp giá: 658.8 D9936b 2008
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
This book, we had several goals: Expand the coverage of services; Give students a glimpse of who does marketing; Focus students on consideration of ethics; Incorporate more international or global...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 D989
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
This book includes: Markets and Business Marketing; Foundations for Creating Valua; Business Marketing Programming; Managing Programs and Customers.
Ký hiệu xếp giá: 658.800 1 Ca-M
Chủ đề: Marketing
Chương 1: Khái niệm về MArketing Chương 2: Việc phân khúc định mục tiêu và định vị trí trong thị trường Chương 3: Lượng giá mức cầu của thị trường Chương 4: Thiết kế sản phẩm: Sản phẩm , nhãn hiệu ,...
Đang xem: 872