Examines IT applications in all sectors, including airlines, travel intermediaries, accommodation, food service, destinations, attraction, events and entertainment. Organised around the stages of the...
Contents: Tourism today: Why is it a global phenomenon embracing all our lives? -- Tourism: Its origins, growth and future -- Demand: Why do people engage in tourism? -- Transporting the tourist, I:...
A comprehensive, international view of the business of tourism The engaging writing style and hundreds of updated industry examples make Tourism: The Business of Hospitality and Travel, 6/e, the...
Contents: Different kinds of people; International travel; Phone calls; Food and drink; Correspondence; Accommodation; Money; Travelling around; problems; Attractions and activities; Communication...
Cung cấp 100 ý tưởng tiếp thị từ những công ty có thực - những ý tưởng đã được thử nghiệm và kiểm chứng - giúp kích thích suy nghĩ và có thể ứng dụng với hầu hết doanh nghiệp: tặng sản phẩm, khiêu...
Chương I: Cơ cấu kinh doanh của doanh nghiệp Chương II: Thế nào là sách lược kinh doanh Chương III: TÌm hiểu tổ chức kinh doanh Chương IV: Những phương pháp quản lý CHương V: Cách quản lý công việc...
Contents: Trading Foreign Exchange: A changing Market in a Changing World; Some Basic Concepts: Foreign Exchange, the Foreign Exchange Rate, Payment and Settlement Systems; Structure of the Foreign...
Contents: Marketing in the 2000s and Beyond ; Research, Markets, and Consumer Behavior ; Developing and Implementing Marketing Strategies; Global Marketing.
Brief contents: marketing's value to consumers, firms, and society; marketing strategy planning; evaluating opportunities in the changing marketing environment; focusing marketing strategy with...