Tài liệu được tìm trên toàn bộ hệ thống
187 tài liệu được tìm thấy
Ký hiệu xếp giá: 910.285 B457t 2019
Examines IT applications in all sectors, including airlines, travel intermediaries, accommodation, food service, destinations, attraction, events and entertainment. Organised around the stages of the...
Ký hiệu xếp giá: 910.68 P1335t 2019
Contents: Tourism today: Why is it a global phenomenon embracing all our lives? -- Tourism: Its origins, growth and future -- Demand: Why do people engage in tourism? -- Transporting the tourist, I:...
Ký hiệu xếp giá: 338.4791 C7718t 2018
Chủ đề: Tourism; Du lịch
A comprehensive, international view of the business of tourism The engaging writing style and hundreds of updated industry examples make Tourism: The Business of Hospitality and Travel, 6/e, the...
Ký hiệu xếp giá: 338.4791597 B9321v 2022
Contents: Tourism policies and practices across time and space; Types and forms of tourism; Tourism industry practices.
Ký hiệu xếp giá: 428.24 J779w
Contents: Different kinds of people; International travel; Phone calls; Food and drink; Correspondence; Accommodation; Money; Travelling around; problems; Attractions and activities; Communication...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 O5846
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Cung cấp 100 ý tưởng tiếp thị từ những công ty có thực - những ý tưởng đã được thử nghiệm và kiểm chứng - giúp kích thích suy nghĩ và có thể ứng dụng với hầu hết doanh nghiệp: tặng sản phẩm, khiêu...
Ký hiệu xếp giá: 658. TK
Chương I: Cơ cấu kinh doanh của doanh nghiệp Chương II: Thế nào là sách lược kinh doanh Chương III: TÌm hiểu tổ chức kinh doanh Chương IV: Những phương pháp quản lý CHương V: Cách quản lý công việc...
Ký hiệu xếp giá: 332.45 S9515
Contents: Trading Foreign Exchange: A changing Market in a Changing World; Some Basic Concepts: Foreign Exchange, the Foreign Exchange Rate, Payment and Settlement Systems; Structure of the Foreign...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 R523
Contents: Marketing in the 2000s and Beyond ; Research, Markets, and Consumer Behavior ; Developing and Implementing Marketing Strategies; Global Marketing.
Ký hiệu xếp giá: 658.8 P455
Brief contents: marketing's value to consumers, firms, and society; marketing strategy planning; evaluating opportunities in the changing marketing environment; focusing marketing strategy with...
Đang xem: 5914