Tài liệu được tìm trên toàn bộ hệ thống
156 tài liệu được tìm thấy
Ký hiệu xếp giá: 658.8 K874k 2019
Giới thiệu về chiến lược, chiến thuật tiếp thị của Kotler, bao gồm các nội dung: Xây dựng doanh nghiệp có lãi thông qua tiếp thị đẳng cấp thế giới, nhận diện tiếp thị và phát triển, lập kế hoạch và...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 M1567m 2001
Management and Marketing is a language practice book for students of English working in these areas or currently studying them before embarking on a career in business. Contents: management;...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 M1567m
Management and Marketing is a language practice book for students of English working in these areas or currently studying them before embarking on a career in business. Contents: management;...
Ký hiệu xếp giá: 658.812 G896
Contents: Customers are assets; The value of a customer; Customer - based strategy; Customer - based valuation; Customer - based planning; Customer - based organization.
Ký hiệu xếp giá: 658.8 K39
Chủ đề: Marketing
Marketing, 10/e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 G841
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Grewal/Levy is the first Principles of Marketing text to be written from the ground up using the new definition and its value focus. In keeping with the value theme of the text, the authors met face...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 G841
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Contents: Assessing the Marketplac: Overview of Marketing, Developing Marketing Strategies, Marketing Ethics, Analysing the Marketing Environment; Understanding the Marketplace: Consumer Behavior,...
Ký hiệu xếp giá: 610.6 PH104TR
Cuốn sách này cung cấp các kiến thức liên quan đến nâng cao chất lượng, hiệu quả cung cấp dịch vụ và làm hài lòng đối tượng sử dụng dịch vụ của bệnh viện. Nội dung cụ thể gồm có: khái niệm và quá...
Ký hiệu xếp giá: 658.007 P535m 2013
Giới thiệu nội dung, bản chất và quy trình marketing; Phân tích những vấn đề cơ bản của marketing như môi trường, hành vi khách hàng, phân khúc thị trường, lựa chọn thị trường mục tiêu và định vị cho...
Đang xem: 1150