Thư viện Lạc Hồng
Tài liệu được tìm trên toàn bộ hệ thống
1603 tài liệu được tìm thấy
Ký hiệu xếp giá: 658.8 G841
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Contents: Assessing the Marketplac: Overview of Marketing, Developing Marketing Strategies, Marketing Ethics, Analysing the Marketing Environment; Understanding the Marketplace: Consumer Behavior,...
Ký hiệu xếp giá: 338.47910688 M4788m
Contents: positioning marketing communications for tourism and hospitality; communications theory and applications; the marketing communications environment; consumer roles in marketing...
Ký hiệu xếp giá: 338.4791 M3456
Contents: understanding the hospitality and tourism marketing process; developing hospitality and tourism marketing opportunities and strategies; developing the hospitality and tourism customer...
Ký hiệu xếp giá: 338.47910688 M6292m
Marketing in Travel and Tourism aims to guide and support readers through the complexities of tourism marketing in the 21st Century. It sets out clear explanations of marketing principles and...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 P945
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
This book includes: An Analysis of Marketing Opportunities; Product Decisions; Distribution Decisions; Promotion Decisions; Pricing Decisions; Marketing Management; Selected Applications.
Ký hiệu xếp giá: 658.8 K39
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Marketing: the core, 3/e by Kerin, Hartley, and Rudelius continues the tradition of cutting-edge content and student-friendliness set by Marketing 9/e, but in a shorter, more accessible package. The...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 K874m
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
Trong cuốn sách này Philip Kotler lột tả những nhược điểm cực kỳ phổ biến trong hoạt động tiếp thị hiện nay và đồng thời ông cũng chỉ ra cách chính xác để bạn đảo ngược tình thế khi những dấu hiệu...
Ký hiệu xếp giá: 658.8 S819
Contents: What is marketing all about?; Marketing Fields; Education and Straining; A Career in Marketing: Honest Work; Real maketing people; The future of marketing careers; Market yourself.
Ký hiệu xếp giá: 658.8 J62
Chủ đề: Marketing; Tiếp thị
This book includes: Fundamentals of Modern Marketing Thought; Marketing Analysis; Marketing Mix Decisions; Competition and Marketing; Marketing Implementation and Application.
Ký hiệu xếp giá: 658.802 M103N
Quyển sách này mang lại một cái nhìn mới về marketing dựa trên những bài học tích lũy từ thực tế. Sách đưa ra 101 bài học từ thực tế marketing: thiết kế mẩu quảng cáo TV và hẹn hò có điểm gì chung,...
Đang xem: 744